Skrämmande!

Emma har redan skrivit nåt otroligt bra om det här, men jag tänkte passa på att få säga några ord själv om det.

Det är förbannat jävla skrämmande att den tredje statsmakten bara ger upp på det här sättet! Det är tamefan aldrig för sent för att påverka och att en tidning som har som uppgift att granska våra makthavare ger upp är riktigt illa. Speciellt när det handlar om en så pass viktig fråga som det här.

Tur att vi bloggare finns. 🙂

Folk som bloggar om FRA:
andra sidan, Dexion, Rick Falkvinge (pp), Mina dagliga bestyr, Rick Falkvinge (pp) igen, filmflykt, Bloggen Bent, Beta Alfa, Blogge Bloggelito, Herr Klokboks Kollektion, Bloggen Bent igen, Mina Moderata Karameller, deep.edition, Drottningsylt, Leiph Berggren, SKICK, Hultins tankegång, Svensson, Pimli i vardagen, Peter J Olsson, Beta Alfa igen, Peter J Olsson igen, Mina Moderata Karameller igen, Johan Ronström, Christermagister, andra sidan igen, Dexion igen, Rick Falkvinge (pp) #3, Mina dagliga bestyr igen, Rick Falkvinge (pp) #4, filmflykt igen, Bloggen Bent #3, Beta Alfa #3, Blogge Bloggelito igen, Herr Klokboks Kollektion igen, Bloggen Bent #4, Mina Moderata Karameller #3, deep.edition igen, Drottningsylt igen, Leiph Berggren igen, SKICK igen, Hultins tankegång igen, Svensson igen, Pimli i vardagen igen, Peter J Olsson #3, Beta Alfa #4, Peter J Olsson #4, Mina Moderata Karameller #4, Johan Ronström igen, Christermagister igen, Stationsvakt, Gester…med ord, Alesia Goncharik, Bäst på internet i dag, Sassas samlade svammel 2, the real mymlan, Conjoiner, hyperdrive.se, Bloggen Bent #5, Svensson #3, Bloggen Bent #6, Mina Moderata Karameller #5, Radikalen, Syrrans Granne, Stockholm enligt Ankersjö, johaneriksson.se, Oväsentligheter … ?? ???, Jinges web och fotoblogg, Peter J Olsson #5, Bloggen Bent #7, Beta Alfa #5, Stationsvakt igen, Alliansfritt Sverige, Blogge Bloggelito #3, liutas.blogspot.com, Alter Ego Resonerar, Politik, Funderingar och foton, Röd Libertarian, Drottningsylt #3, erlanderbrigaderna, Tomas sida, En fd. skejtares dagbok, Magazine HumbleBee, Leiph Berggren #3, älskade dumburk, Roger Jönsson, Hultins tankegång #3, Åsiktstorped, Syrrans Granne igen, Drottningsylt #4, Risajklern, andra sidan #3, Med fingrarna i ekorrhjulet, Caught in the act, Basic personligt, Dexion #3, Sagor från livbåten, Conjoiner igen, Framtidstanken, Hultins tankegång #4, Caught in the act igen, Opassande, Blogge Bloggelito #4, Art of Work, Carina Brandow, Trottens Betraktelser, emretsson.net, Rick Falkvinge (pp) #5, MXp – Missional Experiences, Bloggen Bent #8, Alter Ego Resonerar igen, Opassande igen, Bloggen Bent #9, Dyslesbisk, Leiph Berggren #4, Svensson #4, Mina Moderata Karameller #6, No size fits all, Dexion #4, djävulskattungen, Conjoiner #3, Dexion #5, Caught in the act #3, deep.edition #3, Alter Ego Resonerar #3, djävulskattungen igen, WitchBitch, Henrik Sjöholm, Herr Klokboks Kollektion #3, Mina Moderata Karameller #7, Tomas sida igen, andra sidan #4, Ögonblick i norr, Poet OnTheRun, Rick Falkvinge (pp) #6, Syrrans Granne #3, Drottningsylt #5, Dexion #6, Erik Laakso, Opassande #3, W för Wabbit, Dexion #7, Det Progressiva USA, Hultins tankegång #5, fristedt.org, Enligt Min Humla, Alliansfritt Sverige igen, Peter J Olsson #6, Bloggtidningen, Trottens Betraktelser igen, Bloggen Bent #10, Gabrielles blogg, Rick Falkvinge (pp) #7, Detta är inte en blogg, egentligen., Björn Wadström – ettan, fristedt.org igen, Eva-Lenas blogg, Rick Falkvinge (pp) #8, Loci.se, Den osynliga bloggen, Sundevall, Steve Lando, Syrrans Granne #4, Alter Ego Resonerar #4, Resursbloggen, bios politikos, Framtidstanken igen, Global Viking, Mina Moderata Karameller #8, Leiph Berggren #5, Blogge Bloggelito #5, Drottningsylt #6, Enligt Min Humla igen, Wilhelm Raab

Detta inlägg publicerades i Övervakning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skrämmande!

  1. Pingback: opassande » Blog Archive » 2 dagar kvar tills riksdagen kan stå upp för svenska folket

  2. Pingback: Varför ska vi jaga spöken som inte finns? « WitchBitch

  3. Pingback: Enligt Min Humla » Mörk materia

  4. Pingback: Birgitta Ohlsson röstar | El Rubio talar

Lämna en kommentar